مشاوره خرید و فروش فلزیاب در ایران

مشاوره خرید و فروش فلزیاب

قبل از خرید فلزیاب ممکن است سوالات زیادی داشته باشید.

داشتن سوالات نشانه خوبی است و ما نیز شما را تشویق میکنیم که سوالات و نظرات

خود را با فروشنده دستگاه در میان بگذارید.

اما کاملا واضع است که بیشتر خریداران با دستگاه طلایاب آشنایی نه چندان زیادی ندارند و

ممکن است خیلی از سوالات مهم حتی به فکرشون هم نرسد ، خواندن مشاوره خرید فلزیاب

به شما کمک می کند که سوالات مهم را دانسته و در هنگام خرید در دام فروشنده های

کلاهبردار نیوفتید.

 

 

به ویژگی های دستگاه گنج یاب توجه خاص داشته باشید

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه ساخت دستگاه های فلزیاب و طلایاب، اکثر این دستگاه ها

امکانات و ویژگی های متفاوت از هم دیگر دارند. البته شاید همه آن ها کار یکسان فلزیابی را انجام دهند اما بعضی از دستگاه ها آپشن های خاصی دارند.

امکانات و ویژگی هایی که میخواهید در فلزیاب شما وجود داشته باشد را در برگه بنویسید و

در هنگام تست فلزیابی که قصد خرید آن را دارید از فروشنده بپرسید.

 

هرآنچه که باید درباره فلزیاب، گنج یاب و طلایاب بدانید..

[caption id="attachment_4145" align="aligncenter" width="600"]شرکت گلد اسمیت 09121611094 شرکت گلد اسمیت 09121611094[/caption]

نکات مهم هنگام خرید دستگاه فلزیاب و گنج یاب

یکی نکات مهم در گنج یاب ها عمق نفوذ یا همان عمق کاوش دستگاه می باشد.

مقدار مناسب آن ۳ تا ۴ متر می باشد اما شما تا وقتی که به طور کامل با چشمان خودتان

در تست واقعی مشاهده نکرده اید باور نکنید.

درصد تفکیک آن به چه مقدار می باشد ؟

وزن دستگاه چه مقدار می باشد ؟

آیا دستگاه های فلزیاب قابل ردیابی هستند ؟

توصیه ما به شما خریداران گرامی برای خرید گنج یاب این است که از شرکت های معتبر خرید کنید و یا با مشاوره و کارشناس های معتبر فلزیاب در ارتباط باشید.

 

نتیجه گیری

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا

ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش

فلزیاب شرکت گلد اسمیت است که دارای ۲۵ سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات

این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر

اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت گلد اسمیت مراجعه کنید و یا با

شماره 09121611094 تماس بگیرید و با مهندسین شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید.

***دفتر فروش دستگاه فلزیاب برای شما کاربران عزیز خریدی آسان، مناسب با نیازتان میباشد***

اگرشماکاربران گرامی بدنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید

.میتوانید از طریق مربوطه اقدام به خرید نمایید

همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب خود به صورت

حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت

.گلداسمیت با ما در ارتباط باشید

توجه: استفاده از فلزیاب در برخی مناطق ممکن است محدود یا ممنوع باشد. قبل از استفاده از فلزیاب،حتما قوانین و مقررات محلی را بررسی کنید.

به یاد داشته باشید که کاوش با فلزیاب بدون مجوز، جرم محسوب می شود.

امیدوارم این اطلاعات مفید بوده باشد!

 

 

 


خرید فلزیاب از شرکت معتبر گلد اسمیت

راهنمای جامع خرید فلزیاب

شرکت ها و کمپانی های فلزیاب بسیار زیادی در بازار هستند که شما با آن ها آشنا هستید. هرکدام از این شرکت ها ویژگی ها و مزایای خود را دارند مثلا تفاوت بین مدل ها ، کارایی سیستم ها ، عمق زنی هر دستگاه. کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب ، طلایاب و نقطه زن استفاده می کنند می دانند که ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان برند ها و انواع قیمت ، گنج یاب مختلفی که در بازار وجود دارد باید با اطلاعات دقیقی برای خرید بهترین و مناسب ترین دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام کرد.

بهترین شرکت های تولید فلزیاب

بهترین ، پیشرفته ترین و قوی ترین شرکت های تولید یا فروش فلزیاب در خارج از ایران شرکت ماینلب استرالیا ، لورنز آلمان ، گرت آمریکایی ، نوکتا و ماکرو ترکیه هستند. فلزیاب ها بر اساس قیمت دلار و فاکتور تعیین می‌شود و معمولاً بیشتر از قیمت آن در خارج از ایران می باشد و دلیل آن نیز موانع قانونی واردات پیشرفته ترین دستگاه فلزیاب ، هزینه نگهداری و حمل و نقل، نوسانات ارزی در داخل ایران و… میباشد.

این عوامل سبب شده است که کاوشگران از دستگاه های فلزیاب ایرانی با کیفیت به جای دستگاه ها استفاده کرده. دلیل بالا بودن قیمت طلایاب اکثر کاوشگران قدرت خرید یک قیمت فلزیاب خوب را ندارند. به همین دلیل گاهی شرکت های مختلفی با ارائه ی سیستم های ارزان قیمت و یا قسطی به کاوشگران کمک میکنند تا دستگاهی مناسب را برای کار خود تهیه کنند.

[caption id="attachment_4140" align="aligncenter" width="600"]راهنمای خرید فلزیاب راهنمای خرید فلزیاب[/caption]

از نوع فلزیاب:

مغناطیسی ، مگنومتر ، مگنت ، تسلا ، فلزیاب وی ال اف (VLF) ، فلزیاب تی ار (TR) ، فلزیاب ای بی (IB) ، فلزیاب بی اف او (BFO) و فلزیاب پالسی (PI) می‌باشد زیرا توان تفکیک طلا (GOLD) را در عمق زیاد نداشته یا اصلاً مغناطیس سنج هستند و طلا دارای مغناطیس نمی‌باشد که با این دستگاه‌ها یا فلزیاب‌ها بتوان طلای جدید را در عمق تشخیص داده و حال طلای جدید که قابل تشخیص نباشد.

مسلماً طلا قدیمی نیز توسط این دسته دستگاه‌ها یا فلزیاب‌ها در عمق زیاد یا زمین آلوده قابل تشخیص نمی‌باشد و این موضوع را مطرح می‌نمایند چون در زمان تست فلزیاب خود نمی‌توانند طلا را در عمق تست نمایند زیرا طلای جدید یا طلای قدیم دارای جریان مغناطیس بالا نمی‌باشد.

نتیجه گیری

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت گلد اسمیت است که دارای ۲۵ سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت گلد اسمیت مراجعه کنید و یا با شماره 09121611094 تماس بگیرید و با مهندسین شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید.

فلزیاب به ابزاری پرکاربرد در بسیاری از صنایع تبدیل شده است و در برخی از فضاهای عمومی به یک ابزار رایج تبدیل شده است. برای برخی، فلزیاب ابزاری برای تضمین امنیت است، در حالی که برای برخی دیگر، جستجوی زمین برای اشیاء ناشناخته یک سرگرمی سرگرم کننده است. هر استفاده ای که باشد، فلزیاب ها می توانند ابزاری مفید باشند و به طور فزاینده ای محبوب می شوند.

فلزیاب ها معمولاً از اجزای متعددی از جمله سیم پیچ جستجو، پردازنده و دستگاه نمایش تشکیل شده اند. سیم پیچ جستجو معمولا یک حلقه سیم است که به پردازنده آشکارساز متصل می شود. این سیم پیچ یک میدان مغناطیسی می فرستد که در هنگام عبور فلز، مدار را باز می کند. پردازنده این سیگنال را تفسیر می کند و آن را به یک دستگاه نمایشگر، معمولاً یک صفحه نمایش LCD، ارسال می کند. اینجاست که کاربر می بیند که چه نوع فلزی شناسایی شده است و اگر فلز قوی باشد اغلب سیگنالی را می شنود.

برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید فلزیاب به سایت گلد اسمیت مراجعه کنید و یا با شماره 09121611094 تماس بگیرید و با مهندسین شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید. اینستاگرام گلد اسمیت

بهترین راهکار خرید فلزیاب معتبر

خرید دستگاه فلزیاب

بالا بودن قیمت دستگاه فلزیاب دلیل بر بالا بودن کارایی و عمق نفوذ آن نیست. دستگاه هایی وجود دارد که در اطلاعاتشان نوشته شده عمق نفوذ ۴۰ متر!!! اما در عمل حداکثر ۱.۵ متر کارایی دارد!!!

خرید دستگاه فلزیاب خریدار هم که فکر میکند هرچه قیمت بالاتر باشد دستگاه بهتر است بدون تست و اطمینان از کارایی آن اقدام به خرید میکند و بعد از چند سال متوجه عدم کارایی و عملکرد دستگاه میشود! لذا افسوس زمان و هزینه از دست رفته را می خورد!

توجه داشته باشید در قیمت گذاری دستگاه ها ملاک تنها عمق نفوذ نمیباشد بلکه میزان خطا و کیفیت حذف ذرات هم عوامل مهمی در قیمت گذاری هستند. به عنوان مثال دستگاه x با عمق زنی ۶.۵ متر و خطای ۴۰% و حذف ذرات ۵۰%

قیمتی در حدود ۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و دستگاه y با عمق زنی ۶ متر و خطای ۲۰% و حذف ذرات ۹۰ % قیمتی در حدود ۲۷۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال دارد پس در انتخاب خود خوب دقت کنید.

قابل ذکر است که هرچه عمق زنی دستگاه بیشتر باشد فلزات ریز را در عمق ۱ الی ۲ متری بهتر شناسایی می کند.

[caption id="attachment_4015" align="aligncenter" width="600"]خرید دستگاه فلزیاب خرید دستگاه فلزیاب[/caption]

خطاها و مشکلات دستگاه های فلزیاب عبارتند از:

  • عمق کم جهت شناسایی فلزات
  • خطاهایی از جمله رد شدن از سنگ های سخت مانند ساروج
  • شناسایی آهک و سیلیس به عنوان فلز
  • رگه های معدنی (اصطلاح عامیانه:ذرات) به عنوان فلز
  • شناسایی زغال و خاک پخته (آجر) بعنوان فلز
  • شناسایی فلز ات پوسیده و رگه های فلز بعنوان طلا و فلز
  • نبود تفکیک خوب و تفکیک آهن زنگ زده بعنوان فلز با ارزش
  • خطای دستگاه در مناطق مرطوب و اختلال در کار دستگاه
  • شناسایی استخوان سنگ های ریز بعنوان فلز
  • به هم خوردن بالانس در کمتر از ۳۰ ثانیه

 

اگر میخواهید از کارایی دستگاه فلزیاب و گنج یابی خود مطمئن شوید به نکات زیر توجه کنید:

1-مطمئن شوید که فروشندگان جا و مکان ثابتی دارند و تست های لازمه را انجام می دهند، با توجه به کلاه برداری های صورت گرفته افراد اشناس با بهانه هایی از جمله موارد زیر اقدام به کلاه برداری میکنند:

  • دستگاه ها را از خارج وارد میکنیم و نمیتوانیم مکان ثابتی داشته باشیم!
  • تمامی شرکت های فروشنده دستگاه تحت نظر هستند.
  • چون دستگاه های ما با کیفیت است تحت نظر هستیم و نمیتوانیم مکان ثابتی داشته باشیم. جای بسی تعجب است که برخی از افراد بدون داشتن اطلاعات از مکان فروشنده وجه واریز میکنند و به امید ارسال دستگاه می نشینند!! اما در صورتی که جا و مکان فروشنده مشخص باشد و محل شرکت هم مشخص باشد با استفاده از شماره ثبت، می توان اصالت شرکت را استعلام نمود و با خیالی راحت خرید کرد که البته در این زمبنه ۹۰% شرکت ها ثبت شده نیستند!!

پس قبل از خرید فلزیاب حتما در مورد مکان فروشنده تحقیق کنید و موارد زیر را کنترل کنید:

2- اجاره یا بنام بودن مکان شرکت-مدت زمان فعالیت شرکت و افتخارات آن-پرس و جو از همسایه های مکان فروشنده و …

3-دستگاه مورد نظر را در ساروج و زیر خاک تست کنید(بدون تست به هیچ عنوان نخرید)

4-دستگاه را درمیان خاک،ذرات،آهک،استخوان،زغال،مواد معدنی،سنگهای معدنی،خاک مرطوب و بتن تست کنید و سپس اقدام به خرید کنید(اگر فروشنده از تست در این شرایط اجتناب کرد خرید نکنید)

 

خرید دستگاه فلزیاب

در خرید انواع دستگاه فلزیاب لازم به ذکر است :هر گنج‌یاب و وردیابی دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود است. انتخاب بین این دو نوع تجهیزات باید با توجه به نیازها و اهداف شخصی انجام شود. آشنایی با تفاوت‌های میان گنج‌یاب‌ها و وردیاب‌ها به کاربران کمک می‌کند تا بهترین تجهیزات را برای کاربردهای خود انتخاب کنند.در دنیای امروز، گنج‌یاب‌ها و وردیاب‌ها به عنوان ابزارهای پیشرفته‌ای برای شناسایی و تشخیص فلزات مختلف در زیرزمین به کار می‌روند. این دو دسته از تجهیزات، هرکدام ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های خود را دارند که در این مطلب به بررسی تفاوت‌های مهم میان آنها در شناسایی فلزات مختلف می‌پردازیم.

برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط فروش فلزیاب به سایت گلد اسمیت مراجعه کنید و یا با شماره 09121611094 تماس بگیرید و با مهندسین شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید.

اینستاگرام گلد اسمیت

intellitone pro 200 probe فلوک نتورکز

Fluke Networks MT-8200-63A IntelliTone Pro 200 Probe

روش کار این دستگاه به اینصورت است که کاوشگر Fluke Networks IntelliTone Pro سیگنال‌های دیجیتال IntelliTone را تشخیص می‌دهد، نویز و سیگنال‌های نادرست را رد می‌کند، تا کابل‌گذاری داده‌ها را در شبکه‌های فعال بیابد و ردیابی کند. سیگنال‌های آنالوگ 500 تا 1200 هرتز را شناسایی می‌کند تا جفت‌های سیم مجزا را جدا کند و کابل‌های صوتی، صوتی و تصویری را در شبکه‌های غیرفعال ردیابی کند. این کاوشگر سیگنال‌ها را در قفسه‌های کابل، در پچ‌پنل‌ها و حتی پشت دیوارها تشخیص می‌دهد و سیگنال‌های شناسایی‌شده را به صورت شنیداری و با هشت LED شناسایی می‌کند که با افزایش قدرت سیگنال برای جداسازی سریع یک کابل منفرد در یک بسته، متوالی روشن می‌شوند. یک LED همگام سازی قدرت باتری را هنگام روشن شدن نشان می دهد و دریافت سیگنال های IntelliTone را تأیید می کند. یک تابع Cablemap به آن اجازه می دهد تا با آزمایش تداوم و یافتن مدارهای کوتاه، مدارهای باز و خطاهای سیم کشی جفت متقاطع در هر چهار جفت کابل کشی جفت تابیده UTP و STP، کانکتورهای RJ11 و RJ45 را تأیید کند. جک های RJ11 و RJ45 به درگاهی در پایین پروب متصل می شوند. پروب پس از یک ساعت عدم فعالیت به طور خودکار خاموش می شود. پروب های تن توسط تکنسین های شبکه برای عیب یابی و نگهداری سیم و کابل در شبکه های رسانه مسی استفاده می شود.


روش کار  intellitone pro 200 probe:

  • تشخیص سیگنال های دیجیتال IntelliTone در شبکه های فعال و سیگنال های آنالوگ 500 تا 1200 هرتز در شبکه های غیر فعال برای مکان یابی، ردیابی و جداسازی کابل های مسی

  • شناسایی سیگنال های شناسایی شده را به صورت شنیداری و با 8 ال ای دی، با افزایش قدرت سیگنال به طور متوالی روشن می شوند تا به سرعت از یک کابل در یک بسته جدا شود.

  • نمایش LED Sync قدرت باتری را در هنگام روشن شدن و همچنین تایید دریافت سیگنال ها IntelliTone 
  • با عملکرد نقشه کابل برای تأیید اعتبار کانکتورهای RJ11 و RJ45 با آزمایش تداوم و یافتن خطاهای سیم‌کشی در هر 4 جفت کابل‌کشی جفت تابیده UTP و STP موجود است.
  • پس از 1 ساعت عدم فعالیت به طور خودکار خاموش می شود.



سفارش دستگاه fluke networks intellitone pro 200 probe از سایت شرکت تجهیزات شبکه پیشرو شبکه پایا


ارائه خدمات پشتیبانی شبکه و دیتاسنتر


تجهیزات fluke و خرید دستگاه تست فلوک

تستر شبکه فلوک نتورکز

شرکت Fluke در سال 1948 توسط آقای Sir John Fluke تأسیس شد و از آن زمان به بیش از 120 کشور در سراسر جهان محصولات خود را صادر می‌کند. این شرکت به دلیل کیفیت بالا، دقت و قابلیت اطمینان بالا، به 99% از 100% اهداف خود رسیده است.

با توجه به افزایش حجم شبکه‌های کامپیوتری و نیاز امروزی به استاندارد سازی و مطابقت ادوات شبکه با استانداردهای جهانی، استفاده از تستر و آنالایزرهای مناسب برای هر قسمت از شبکه‌های مجموعه خود، بسیار مهم است. شرکت Fluke انواع تسترها و آنالایزرهایی را برای تست و آنالیز شبکه‌های کامپیوتری و تجهیزات صنعتی تولید می‌کند.

شرکت پیشرو شبکه پایا به عنوان نمایندگی رسمی شرکت Fluke در ایران و تهران فعالیت می‌کند و محصولات اصلی این شرکت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با این حال، برای خرید تستر و آنالایزر Fluke یا هر تجهیزات دیگر از این شرکت، بهتر است با نمایندگان رسمی و فروشندگان معتبر این شرکت در کشور خود تماس حاصل کنید.


خرید تجهیزات فلوک

تجهیزات فلوک نتورکز امروزه طرفداران زیادی در سراسر دنیا و به ویژه در ایران دارد. تستر  شبکه ،تستر فیبر نوری و تستر تلفنی از برترین محصولات حرفه ای در حوزه خود می باشد که همگی توسط شرکت فلوک نتورکز Fluke Networks تولید و عرضه می گردد.

شرکت Fluke یکی از معتبرترین تولیدکنندگان تجهیزات اندازه‌گیری و تست برای صنایع مختلف است. تجهیزات Fluke معمولاً شامل انواع مولتی‌مترها، تسترهای جریان، ترمومترهای دیجیتالی، اسیلوسکوپ‌ها، تسترهای شبکه، تسترهای فیبر نوری و غیره می‌باشند.

محصولات Fluke به دلیل دقت بالا، قابلیت اطمینان بالا، کارایی بالا و کیفیت بسیار بالا در صنعت اندازه‌گیری و تست شناخته شده‌اند. این تجهیزات در بسیاری از صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جمله صنایع برق، الکترونیک، نفت و گاز، مخابرات، خودروسازی، هوافضا و غیره.

بعضی از محصولات پرطرفدار تولید شده توسط شرکت Fluke عبارتند از:

- مولتی‌مترهای دیجیتالی Fluke 87 و Fluke 179
- تسترهای جریان Fluke 376 و Fluke 902 FC
- ترمومتر دیجیتالی Fluke 62 MAX+
- اسیلوسکوپ‌های دیجیتالی Fluke 190 و Fluke 120B
- تستر شبکه Fluke Networks CIQ-100 و Fluke Networks DSX-5000
- تستر فیبر نوری Fluke Networks SimpliFiber Pro و Fluke Networks OptiFiber Pro

لیست محصولات Fluke بسیار طولانی است و شرکت همواره در حال توسعه و تولید تجهیزات جدید است.


مشخصات فنی تستر کابل شبکه فلوک DSX-5000

دارای سرعت تست بی نظیر
حداکثر فرکانس ۱۲۰۰ مگاهرتز
دارای صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش ال سی دی
عمر باتری معمولی              : ۸ ساعت
دمای عملیاتی                     : ۳۲ ° F تا ۱۱۳ ° F 0 ° C تا ۴۵ ° C
ذخیره سازی دما                 : -۴ ° F تا ۱۲۲ ° F  -20 ° C تا +۵۰ ° C
وضوح تصویر                   : ۰٫۱ Ω
ساخت آمریکا


اقلام همراه تستر کابل شبکه فلوک DSX-5000

  • تستر شبکه فلوک نتورکز دارای یک دستگاه اصلی به همراه دستگاه کمکی آن
  • دارای 2 عدد ماژول اصلی
  • دارای آداپتور Permanent Link برای تست تا CAT 6A/Class EA
  • دارای آداپتور Channel برای تست تا CAT 6A/Class EA
  • دارای 2 عدد گوشی
  • دارای 2 عدد بند دستی
  • دارای 2 عدد بند شونه ای
  • دارای کیف دستی
  • دارای کابل رابط USB
  • دارای سی دی نرم افزار Link Ware
  • دارای سی دی نرم افزار AxTalk مربوط به تست ANEXT خانواده 6A
  • دارای سی دی راهنمای استفاده
  • دارای 2 عدد شارژر AC
  • دارای 2 عدد Universal Couplers
  • دارای 2 عدد مسدود کننده برای تست خانواده 6A
  • دارای اسناد مربوطه به کالیبره دستگاه
  • دارای راهنمای سریع استفاده از دستگاه

مشاهده و سفارش محصولات فلوک نتورکز از طریق لینک زیر:

https://pishroshabakeh.com/categorys/test-and-analyze/fluke-networks/