معرفی نمایندگی انحصاریapc

کمپانی APC  نزدیک به چهار در زمینه تجهیزات برق اضطراری و زیرساخت و امنیت فیزیکی  شبکه های کامپیوتری بخصوص در محیط دیتاسنتر فعالیت دارد . این کمپانی ابتدا در سال 1981  توسط 3 مهندس الکترونیک با تمرکز بر انرژی خورشیدی فعالیت خود را شروع کرد و در سال 1986 اولین یوپی اس خود را تولید نمودند .

این کمپانی در 14 فوریه  سال 2007 توسط اشنایدر الکتریک که یک کمپانی چند ملیتی اروپایی بودو با تخصص در زمینه مدیریت انرژی و اتوماسیون در سطح جهانی شناخته می شد  خریداری گردید .

در حال حاضر کپانی  APC  پیشرو در زمینه ارائه  محصولات در زمینه انواع UPS ، COOLING ، RACK ،  PDU  و انواع سنسورهای مختلف دیتاسنتر می باشد .

شرکت پیشرو شبکه پایا به عنوان ارائه کننده تخصصی محصولات کمپانی  APC  آمادگی خود را جهت ارائه تجهیزات و خدمات پس از فروش محصولات اعلام می نماید


فروش باتری یو پی اس در تهران از طریق نمایندگی معتبر



APC چه نوع شرکت کمپانی  است؟

APC توسط اشنایدر الکتریک (شرکت تبدیل برق سابق آمریکا) تولید کننده منابع تغذیه بدون وقفه، لوازم جانبی الکترونیک و محصولات مرکز داده است.


APC UPS مخفف چیست؟

APC - متخصص در منابع تغذیه بدون وقفه

منابع تغذیه اضطراری (UPS) از APC زمان خاموشی سیستم را کاهش می دهد. این محصولات هوشمند یو پی اس از دستگاه های موجود در یک شبکه مانند سرورها، روترها، سوئیچ ها و هاب ها محافظت می کنند.


آیا APC by Schneider برند خوبی است؟

APC By Schneider Electric بر اساس 128 بررسی توسط کارمندان در AmbitionBox، امتیاز 4.1 از 5 را دریافت کرده است. APC By Schneider Electric به دلیل توسعه مهارت‌ها شناخته می‌شود که در بالا رتبه بندی شده و امتیاز 4.3 داده شده است. با این حال، حقوق و مزایا با 3.7 کمترین رتبه را دارد و قابل بهبود است.


UPS A P C دارای انواع مختلفی است که شامل :

یو پی اس های آنلاین
یو پی اس لاین اینتر اکتیو
یو پی اس ماژولار
که هرکدام از اینها دارای انواع خاص خود می باشد.

یو پی اس آنلاین شامل یو پی اس APC SRT 5000VA RM .،یو پی اس APC SRT 3000VA ، یو پی اس APC Galaxy 300 ، یو پی اس MGE Galaxy 3500 ،یو پی اس APC SRT 5000VA ، یو پی اس MGE Galaxy 5000

، یو پی اس MGE Galaxy 7000 ، یو پی اس APC SUVT 10-40KVA می باشد.

یو پی اس لاین اینتر اکتیو شامل یو پی اس APC Back 350 . یو پی اسAPC Smart X 3000VA ، یو پی اس APC Back 650 می باشد.

یو پی اس ماژولار شامل یو پی اس ماژولار APC Symmetra PX می باشد.

خرید یو پی اس های سری Easy UPS 3S

یو پی اس های 3 فاز از دسته ی سری ایزی یو پی اس ها جزو دسته بندی یو پی اس های آنلاین می باشند. این یو پی اس ها در توان های 40kVA-30kVA-20kVA-15kVA-10kVA تولید شده اند و در بازار موجود می باشند. این دسته از یو پی اس ها همچنین برای مشاغل و کاربرد های صنعتی نیز بسیار مناسب است. شما میتوانید این مدل از یو پی اس ها را به همراه گارانتی 18 ماهه و با ضمانت تحویل کالا اصل و با قیمتی مناسب خریداری فرمایید. 


یو پی اس هوشمند APC :

شرکت یو پی اس apc از غول پیکر ترین شرکتهای تولید کننده یو پی اس در دنیا می باشد.
شرکت یو پی اس apc با تولید ups ، باتری یو پی اس ، تجهیزات برقی ، سیستم های خنک کننده و لوازم برق اظطراری توانسته خود را در زمره بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان در این زمینه به عموم معرفی نماید.


جهت خرید محصولات شرکت تجهیزات شبکه و مشاوره خرید و انتخاب  تجهیزات مورد نظر از طریق سایت https://pishroshabakeh.com/  اقدام نمایید.


بخوانید: معرفی نمایندگی فروش باتری یو پی اس در تهران

مطالب پر بازدید ما


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد