بررسی قیمت فلزیاب در تهران

قیمت فلزیاب درنمایندگی خرید وفروش فلزیاب

دستگاه طلایاب و گنج یاب ابزاری است که برای شناسایی اجسام و سکه‌های فلزی زیر زمین به کار میرود، قیمت گنج یاب به عوامل مختلفی مانند نوع، قابلیت‌ها، کبفبت و خدمات پس از فروش بستگی دارد. با در نظر گرفتن نیاز خود، مقایسه قیمت‌ها و خرید از فروشگاه‌های معتبر، می‌توانید فلزیابی با قیمت مناسب و متناسب با نیازتان را انتخاب کنید.

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت گلد اسمیت است که دارای 25سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست ، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد.


تنظیم میزان حساسیت فلزیاب در تشخیص عمق جستجو

برخی از کاربران میپرسند که درصد حساسیت بالا یا پایین در فلزیاب چه اهمیتی میتواند داشته باشد، یا حتی دیده است که که برخی از کاوشگران مبتدی برای اینکه در زمان کاوش خود زودتر به نتیجه برسند  میزان حساسیت دستگاه فلزیاب طلایاب خود را افزایش میدهند.

بطور کلی میتوان گفت میزان حساسیت در فلزیاب تعیین کنده عمقی است که برای فلزیاب میتواند قابل جستجو باشد؛ به عبارت ساده تر حساسیت بالا تعیین می کند که فلزیاب چقدر عمق را جستجو نماید.

پس اگر شما قصد دارید حساسیت فلزیاب خود را بیشتر کنید ،در مقابل فلزیاب در اعماق کمتر جستجو می کند؛ زیرا زمانی که میزان حساسیت را افزایش میدهید باعث میشود که کاوش شما در تداخل با سیگنال های کاذب قرار بگیرد، زیرا کانی‌سازی زمین می‌تواند هشدارهای نادرست بدهد و شما را در یافتن هدفتان گمراه کند.

یکی از نشانه های میزان حساسیت ب درصد بالا، این است که فلزیاب شما مکررا بوق می‌زند، بنابراین در این مواقع لازم است که میزان حساسیت دستگاه فلزیاب خود را تا حد معقول و اندازه کاهش دهید.

بهترین راه فراگیری و نحوه تنظیم هرنوع دستگاه طلایاب و گنجیاب این است که بطور آزمایشی جسم طلا یا فلزی را مشخص و در جایی دفن کنید؛ سپس با دستگاه گنج یاب خود شروع به پیدا کردن آن کنید و در این حین تنظیمات دستگاه خود را نیز بررسی و تست کنید.

تبعیض در دنیای فلزیابی

اگر شما یک کاوشگر حرفه ای باشید کلمه و عبارت “تبعیض” در دنیای فلزیاب خیلی به گوشتان میخورد و کاملا با این کلمه آشنایی دارید.

اما اگر یک کاوشگر مبتدی هستید بدانید که “تبعیض” به شما کمک خواهد کرد تا در زمان دفینه یابی هدف واقعی(مانند طلا و عتیقه جات) و غیر واقعی(اجسام فلزی بی ارزش مثل درب بطری ، فویل و..) را راحتتر تشخیص دهید.

جالب است بدانید نحوه تشخیص و برخورد هر فلزیاب و ردیابی در زمان تبعیض با یکدیگر کمی متفاوت است،مثلا ممکن است صدای بوق هر کدام با د یگری فرق کند و در مواجع با هر هدفی رنگ های منحصر بفردی نمایش دهند، اینکه چگونه بتوانید رنگ ها و صداها ر ا از یکدیگر تشخیص دهید نیازمند تجربه است، بنابراین باید حفاری کنید تا به مرور همه این موارد را یاد بگیرید.


برای قیمت فلزیاب با ما تماس بگیرید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد