بررسی 13+ نکته در خرید فلزیاب

13+ نکته در خرید فلزیاب

ما در تمامی مطالب و مقالات داخل سایت گلد اسمیت مدام تاکید براین داریم که در خرید فلزیاب مورد نظر خود علاوه بر صرف هزینه مالی دقت و توجه کافی به خرج دهید و مجددا در ادامه این مطلب 13+ نکته مهم را برای تجربه یک خرید امن و رضایت بخش کاوشگران قرار دادیم که هزاران بار توصیه میکنیم قبل از اقدام به خرید دستگاه های فلزیابی و گنج یابی مدنظر خود قرار دهید، این نکات به شرح زیر است:

  1. نمایندگی و دفتر فروش معتبر فلزیاب:حتما قبل از اقدام به خرید فلزیاب از معتبر بودن دفتر فروش مورد نظر اطمینان حاصل کنید، چرا که افراد زیادی در این زمینه هستند که به قصد سودجویی کلاهبرداری های زیادی از افراد مبتدی میکنند.یکی دیگر از مزیت های خرید از نمایندگی معتبر فروش فلزیاب این است که شما میتوانید از خدمات پس از فروش فلزیاب بهره ببرید.
  2. امکان تست و آموزش قبل از خرید: یک نمایندگی معتبر فروش فلزیاب دارای شرایط تست کاوش قبل از آوردن دستگاه به منزل میباشد،همچنین آموزهای لازم کار با دستگاه فلزیاب نیز داده شود، ما در گلد اسمیت ویدوی و دفترچه فارسی راهنمای کار با فلزیاب را نیز در اختیار کاربران گرامی قرار میدهیم، همچنین لازم بذکر است در یک زمین مناسب در مقابل خود مشتری تست رایگان نیز با دستگاه موردنظر انجام میگردد.
  3. استفاده از طلای جدید در تست کاوش: اغلب به کاربران توصیه میکنیم برای اندازه گیری میزان دقت دستگاه فلزیاب بهتر است که آن طلا یا فلز مورد نظر را تعویص کنید و از یک طلای جدید با همان دستگاه تست بگیرید.
  4. توجه به اصالت دستگاه فلزیاب :زمانی که شما از یک نمایندگی معتبر اقدام به خرید دستگاه طلایاب و گنج یاب میکنید مشخصا قبل از خرید دستگاه شما را از اصالت دستگاه وبرند آن مطمئن میکنند.حنی دستگاه های دست ساز مونتاژ ایرانی هم باید اصالت دستگاه داشته باشند.
  5. توجه به آکبند بودن دستگاه فلزیاب:یکی از مواردی که لازم است در هنگام خرید دستگاه گنج یاب مورد توجه قرار بگیرد این است که جعبه دستگاه جلوی چشم شما باز شود و دستگاهی که برای شما مورد تست قرار میگیرد دقیقا همان دستگاهی باشد به شما تحویل میدهند.
  6. GPS در فلزیاب:یکی از شایعاتی که درباره دستگاه های گنج یابی گفته میشود اینست که فلزیاب ها دارای GPS هستند و افرادی که میخواهند کاوشگری کنند براحتی ردیابی و شناسایی میشوند، حتی دیده شده افرادی سودجو با سوار شدن بر این موج ادعا دارند که میتوانند جی پی اس را غیر فعال کنند و هزینه های زیادی بابت این کار از شما دریافت نمایند، بنابراین توصیه میشود این شایعات دروغین را باور نکنید چرا که هیچ دستگاه فلزیابی دارای GPS نیست.
  7. قیمت بالا+ کیفبت بالا :ما بارها به مشتریان خود میگوییم و خواهیم گفت که قیمت بالا لزوما به معنی کیفیت بالای فلزیاب نیست، شما باید ببینید چه دستگاهی میتواند مناسب کار شما و بودجه شما باشد.همچنین برند بودن دستگاه نیز دلیل بر گران بودن آن نیست، شما میتوانید برند هایی خریداری کنید که فلزیاب هایی با قیمت مقرون به صرفه عرضه بازار کرد ه اند.
  8. عمق بالا و قابلیت ها: عمق کاوش یک عدد ثابت نیست و با توجه به نوع زمین و شرایط خاک مطمئنا متغیر است، اینکه چقدر دستگاه قادر به حذف و تفیکیک فلزات  از نافلزات باشد در خرید دستگاه فلزیاب مهم تر است.
  9. تنوع دستگاه های فلزیابی: در بازار دستگاه هایی زیادی وجود دارند که هدف اصلی کار آنها یافتن عتیقه، گنج و طلا است این دستگاه ها عبارتند از:فلزیاب، گنج‌یاب، فلزیاب تصویری، حفره‌یاب، نقطه‌زن و شعاع‌زن
  10. گارانتی و خدمات پس از فروش: همانگونه که دربالا نیز به آن اشاره شد یک نمایندگی معتبر فروش فلزیاب همراه دستگاهی که به شما ارائه میدهد دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز میباشند، حتما بعد از خرید فاکتور فروش را از شرکت مورد نظر دریافت نمایید و برای دریافت گارانتی در آینده همراه خود نگهداری کنید.
  11. تست در زمین :خدمات تست قبل از خرید دستگاه باید بصورت رایگان و در مقابل چشم مشتری انجام بگیرید.
  12. شرایط اجاره دستگاه فلزیاب : توجه کنید که حدالامکان از  اجاره دستگاه  فلزیاب خودداری کنید چرا که این کار ریسک بالایی دارد و ممکن است بدلیل بروز مشکل متحمل هزینه های بالایی شوید، این موضوع را در نظر بگیرید که چون شما تنها شخصی نیستید که از این افراد دستگاه فلزیاب اجاره میکنید، بنابراین چون این دستگاه دست به دست شده است ممکن است هر ایراد و مشکلی پیدا کزده باشد، پس بهتر است دستگاهی که مخواهید را خریداری کنید. ما در شرکت گلد اسمیت دستگاه فلزیاب اجاره نمیدهیم.
  13. خرید دستگاه دست دوم:خرید دستگاه دست دوم نیز مانند اجاره آن دارای ریسک بالایی است، به اینصورت که شما با دستگاه فلزیاب را با حداقل هزینه خریداری کرده اید اما دستگاه دچار مشکل و ایرادی شود و شما ناچارا مجبور به صرف هزینه بالا برای عیب یابی و تعمیر آن شوید، توجه کنید که دستگاه دست دوم شامل گارانتی و خدمات پس از فروش فلزیاب نمیشود.
  14. تحقیق و بررسی: قبل از خرید سعی کنید با تحقیق در منابع معتبر اطلاعات کافی در مورد انواع دستگاه‌ها و ویژگی‌های آن‌ها کسب کنید، حتی نیازهای خود را از دستگاه مشخص کنید.
  15. مشورت با افراد با تجربه: قبل از خرید فلزیاب موردنظرتان حتما با افراد با تجربه در این زمینه مشورت بگیرید و از تجربه های آنها درباره دستگاه موردنظرتان بهره بگیرید.
  16. مرجع معتبر فلزیابی: معتبرترین مراجع و منابع فلزیابی سایت های تخصصی ایرانی و سایت های خارجی برند ها تولید کننده های فلزیاب مثل سابت مابنلب و نوکتا و... میباشد.
 برای اطلاع از قیمت فلزیاب به مرجع اصلی ارائه دهنده این محتوا که سایت گلد اسمیت میباشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد