بررسی قیمت فلزیاب در شرکت گلد اسمیت

 مقایسه قیمت‌ فلزیاب و گنج یاب های معروف

بطور کلی برای مقایسه قیمت گنج یاب ها در بازار ایران، باید گفت؛ هر نوع دستگاه فلزیاب و گنج یاب در بازار جهانب و حتی ایران با توجه به شرایط مختلفب میتواند بسیار متفاوت باشد، و هر فردی میتواند قیمت دلخواه خود را بر روی دستگاه بگذارد.

اما تشخیص اینکه قیمت فلزیاب مورد نظرتان منطقی و معقول است بر میگردد به اعتبار جایی که از آن خرید میکنید، زمانی که شما از یک نمایندگی معتبر فروش فلزیاب و طلایابی که مکان و شرکت ثابتی دارد و همچنین در فروش فلزیاب دارای قدمت و تجربه است، بنابراین میتوانید به قیمت گذاری آنها نیز اعتماد کنید.

لازم است این موضوع را نیز در نظر بگیرید که قیمت فلزیاب ها خصوصا فلزیاب های وارداتی رابطه مستقیم با بازار ارزی دارند.

بطور کلی بهترین راه برای صرفه‌جویی در هزینه خرید فلزیاب، مقایسه قیمت‌های گنج یاب مختلف و محصولات موجود در بازار است. این کار می‌تواند به شما کمک کند تا یک محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب پیدا کنید.

عوامل موثر بر قیمت فلزیاب

8 عامل مهم تاثیرگذار در قیمت گنج یاب ها عبارتند از:

  1. نوع فلزیاب: بطورکلی فلزیاب‌ها به دو دسته VLF (فرکانس بسیار پایین) و PI (القایی پالس) تقسیم می‌شوند. فلزیاب‌های VLF رایج‌تر و ارزان‌تر هستند، در حالی که فلزیاب‌های PI برای یافتن فلزات خاص مانند طلا بهینه‌تر و گران‌تر هستند.
  2. قابلیت‌ها:تنوع بالای فلزیاب‌ها موجب شده است که هریک از فلزیابهایی که در بازار عرضه میشود قابلیتی مختلف و مختص به خود و مناسب با نیاز کاوشگران دارد. قابلیت‌هایی مانند عمق تشخیص، تمایز فلزات، کویل‌های جستجو، میزان حساسیت و تنظیمات مختلف که هر چه قابلیت‌ها بیشتر باشد، قیمت فلزیاب نیز بالاتر خواهد بود.
  3. برند: یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت فلزیاب ها موضوع برند میباشد، همانگونه که میدانیم برندهای معتبر و شناخته‌شده در زمینه تولید فلزیاب، معمولاً قیمت‌ بیشتری در مقایسه با سایر برندها دارند.
  4. گارانتی و خدمات پس از فروش: ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر توسط فروشنده، می‌تواند قیمت فلزیاب را افزایش دهد.
  5. مواد ساخت: مواد به کار رفته در ساخت بدنه و مدارات الکترونیکی  تاثیر زیادی در قیمت فلزیاب دارد.
  6. ظاهر فلزیاب: بی شک طراحی زیباتر و مدرن‌تر قیمت را افزایش می‌دهد.
  7. لوازم جانبی: وجود هدفون ، کیف حمل ، شارژر و… قیمت را بالا می‌برد.
  8. سال تولید: مدل‌های جدیدتر در مقایسه با مدل های قدیمی تر در بازار گران‌تر میباشند.
  9. قبل از اقدام به خرید هر نوع دستگاه گنج یاب و طلایابی پیشنهاد میکنیم از صفحه مرتبط «خرید فلزیاب»ما در سایت و نمایندگی معتبر گلد اسمیت دیدن کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد