همه چیز درباره قیمت خرید فلزیاب

کاربرد و هدف از خرید فلزیاب

همانگونه که در بالا نیز به آن اشاره شد میدانیم کاربرد دستگاه فلزیاب در کاوش اشیاء و اجسام  فلزی  پنهان و یا گم شده در درون زمین، دیوار و ... می باشد.

به عنوان مثال از کاربردهای دیگر دستگاه گنج یاب و فلزیاب ها در فرودگاه ها و مراکز خرید و حتی ایستگاه ها بمنظور غربالگری و چک کردن اجسام ممنوعه که افراد همراه خود دارند و ... میتواند باشد هر چند که کاربردهای فلزیاب ها بسیار وسیع هستند و در این بحث نمیگنجد؛ اما بطور کلی دستگاه های فلزیاب، انواع مختلفی دارند، که هر کدام کاربرد خاصی دارد. در ادامه به آن ها می پردازیم.

معرفی 4 فلزیاب پرفروش در ایران

جدول بررسی قیمت فلز یاب: لازم بذکر است، فلزیاب ها از نظر ظاهر و ساختار، عمق کاوش، کارایی، تکنولوژی ساخت و... تفاوت های بسیار زیادی دارند،که هر کدام از این دستگاه های گنج یابی و طلایابی کاربردهای مختلفی نیز میتواندد داشته باشند.

بهرحال ما در این بخش، با توجه به تحقیقات اخیر و  نظرسنجی انجام شده بین مشتریان و کاربران مختلف و درد رضایتشان از دستگاه های طلایابی و گنج یابی، به معرفی 4 تا از پرطرفدارترین فلزیاب های ترکیه ای پر فروش در بازار ایران میپردازیم؛ این فلزیاب های محبوب عبارتند از:

نام فلزیابعمق کاوشقیمت فلزیاب
فلزیاب آنفیبیو 
1.5 متر45 میلیون تومان
فلزیاب سیمپلکس اولترا
1.2 متر22 میلیون تومان
فلزیاب سیمپلکس +
1.2 متر21 میلیون تومان
فلزیاب سمپلکس بتا
1 متر20 میلیون تومان
  • در نظر بگیرید که بودجه ای که برای خرید فلزیاب در نظر گرفتید کافی باشد، و سعی کنید با توجه به بودجه ای که دارید مناسب ترین فلزیاب را انتخاب کنید.

در ادامه قصد داریم به بررسی عوامل موثر بر قیمت فلزیاب های پرفروش و ارائه راهنمایی برای خریدی آگاهانه بپردازیم؛ همراه ما باشید:

نحوه کاوش فلزیاب ها

برای اینکه دستگاه فلزیاب بتواند درست کار کند و فلزات را تشخیص دهد لازم است در آن از فناوری Pulse Induction استفاده گردد، بطور کلی تمام فلزیاب ها متکی به این فناوری هستند.

فناوری Pulse Induction بکار رفته در فلزیاب ها اینگونه عمل میکند که میدان های مغناطیسی کوتاه با ارسال پالس های قوی جریان الکتریکی انجام میشود، این تبادل تنها از  از طریق یک سیم پیچ فلزی قابل انجام میباشد،

بطور کلی این عملیات (ارسال میدان مغناطیسی) در فلزیاب ها با توجه به مدل و نوع فلزیاب متفاوت است و بطور متوسط می توانند بین 25 تا 1000 پالس در ثانیه ارسال نمایند.

اگر بخواهیم ساده تر این موضوع را توضیح دهیم، اینگونه است که روش تشخیص هر نوع دستگاه فلزیابی و گنج یابی از طریق میدان مغناطیسی موجود در فلزات است. یهتی هر فلز در اطراف خود یک نوع میدان مغناطیسی تولید میکند و دستگاه طلایاب با دریافت آن، وجود فلزیاب در عمق مورد نظر را تشخیص میدهد.

نکات کلیدی قبل از خرید فلزیاب با قیمت مناسب

3 نکته کلیدی و اساسی قبل از اقدام به خرید فلزیاب با قیمت مناسب که لازم است مورد توجه قرار گیرد:

  • مشخص نمودن نیاز: قبل از اقدام به خرید فلزیاب، به طور واضح مشخص کنید که از فلزیاب برای چه منظوری استفاده خواهید کرد. این امر به شما کمک می‌کند تا مدل مناسب با قابلیت‌های مورد نیازتان را انتخاب کنید تا  پرداخت هزینه‌های اضافی برای قابلیت‌های غیرضروری اجتناب کنید.
  • مقایسه قیمت‌ها: قبل از خرید گنج یاب، قیمت مدل‌های مختلف فلزیاب را از چندین فروشگاه یا وب‌سایت معتبر مقایسه کنید.
  • خودداری از خرید فلزیاب‌های تقلبی و بدون کیفیت: توصیه میگردد حتما به دفاتر و نمایندگی های فروش فلزیاب معتبر مراجعه کنید و از خرید فلزیاب‌های بدون گارانتی و خدمات پس از فروش خودداری نمایید.

توجه کنید که، خرید از برندهای معتبر ، گارانتی و خدمات پس از فروش آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین مشورت با جستجوگران باتجربه توصیه می‌شود، تا بتوانید با بررسی دقیق نیازها و بودجه شما فلزیاب مناسب با بهترین قیمت خریداری کنید.

اهمیت خرید فلزیاب و گنج یاب

اگر شما نیز روحیه کنجکاوی دارید و علاقه به کاوشگری و کشف آثار قدیمی پنهان شده در دل خاک را دارید دستگاه گنج یاب میتواند به نیار های شما پاسخ دهد.

اما اینکه کدام یک از این دستگاه ها برای کار و هدف شما مناسب است بحث پر اهمیتی است که اگر اطلاعات کافی در اینباره ندارید و در این زمینه مبتدی هستد توصیه میکنیم در منابع معتبر تحقیق و مطالعه داشته باشید، همچنین میتوانید با مراجعه به یک نمایندگی معتبر خرید وفروش فلزیاب و گنج یاب، از مشاورین و مهندسین این حوزه بخواهید که شما را راهنمایی کنند.

یکی دیگر از مواردی که در خرید دستگاه های فلزیابی بسیار اهمیت دارد این است که کار با آن را بطور دقیق و صحیح فرا بگیرید و قبل از اقدام به گنج یابی در هدف مورد نظر خود حتما در یک زمین تست هدفی قرار داده و به کاوش آن بپردازید تا تنظیمات دستگاه را بطور کامل یاد بگیرید.

هرآنچه که باید درباره فلزیاب، گنج یاب و طلایاب بدانید..

لیست قیمت فلزیاب

برای اطلاعات بیشتر درباره انواع دستگاه های گنجیابی و شرایط فروش فلزیاب به سایت گلد اسمیت مراجعه کنید و یا با شماره 09121611094تماس بگیرید و با مهندسین ما در ارتباط باشید.

 مقایسه قیمت‌ فلزیاب و گنج یاب های معروف

بطور کلی برای مقایسه قیمت گنج یاب ها در بازار ایران، باید گفت؛ هر نوع دستگاه فلزیاب و گنج یاب در بازار جهانب و حتی ایران با توجه به شرایط مختلفب میتواند بسیار متفاوت باشد، و هر فردی میتواند قیمت دلخواه خود را بر روی دستگاه بگذارد.

اما تشخیص اینکه قیمت فلزیاب مورد نظرتان منطقی و معقول است بر میگردد به اعتبار جایی که از آن خرید میکنید، زمانی که شما از یک نمایندگی معتبر فروش فلزیاب و طلایابی که مکان و شرکت ثابتی دارد و همچنین در فروش فلزیاب دارای قدمت و تجربه است، بنابراین میتوانید به قیمت گذاری آنها نیز اعتماد کنید.

لازم است این موضوع را نیز در نظر بگیرید که قیمت فلزیاب ها خصوصا فلزیاب های وارداتی رابطه مستقیم با بازار ارزی دارند.

بطور کلی بهترین راه برای صرفه‌جویی در هزینه خرید فلزیاب، مقایسه قیمت‌های گنج یاب مختلف و محصولات موجود در بازار است. این کار می‌تواند به شما کمک کند تا یک محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب پیدا کنید.

عوامل موثر بر قیمت فلزیاب

8 عامل مهم تاثیرگذار در قیمت گنج یاب ها عبارتند از:

  1. نوع فلزیاب: بطورکلی فلزیاب‌ها به دو دسته VLF (فرکانس بسیار پایین) و PI (القایی پالس) تقسیم می‌شوند. فلزیاب‌های VLF رایج‌تر و ارزان‌تر هستند، در حالی که فلزیاب‌های PI برای یافتن فلزات خاص مانند طلا بهینه‌تر و گران‌تر هستند.
  2. قابلیت‌ها:تنوع بالای فلزیاب‌ها موجب شده است که هریک از فلزیابهایی که در بازار عرضه میشود قابلیتی مختلف و مختص به خود و مناسب با نیاز کاوشگران دارد. قابلیت‌هایی مانند عمق تشخیص، تمایز فلزات، کویل‌های جستجو، میزان حساسیت و تنظیمات مختلف که هر چه قابلیت‌ها بیشتر باشد، قیمت فلزیاب نیز بالاتر خواهد بود.
  3. برند: یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت فلزیاب ها موضوع برند میباشد، همانگونه که میدانیم برندهای معتبر و شناخته‌شده در زمینه تولید فلزیاب، معمولاً قیمت‌ بیشتری در مقایسه با سایر برندها دارند.
  4. گارانتی و خدمات پس از فروش: ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر توسط فروشنده، می‌تواند قیمت فلزیاب را افزایش دهد.
  5. مواد ساخت: مواد به کار رفته در ساخت بدنه و مدارات الکترونیکی  تاثیر زیادی در قیمت فلزیاب دارد.
  6. ظاهر فلزیاب: بی شک طراحی زیباتر و مدرن‌تر قیمت را افزایش می‌دهد.
  7. لوازم جانبی: وجود هدفون ، کیف حمل ، شارژر و… قیمت را بالا می‌برد.
  8. سال تولید: مدل‌های جدیدتر در مقایسه با مدل های قدیمی تر در بازار گران‌تر میباشند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد