نمایندگی فلزیاب کرج

فلزیاب کرج نمایندگی فلزیاب گلد اسمیت

نمایندگی فلزیاب کرج:شرکت گلد اسمیت با بیش از 20 سال سابقه کار خود را در عرصه تولید و فروش فلزیاب در تهران آغاز کرده است و همچنین وارد کننده فلزیاب های اورجینال از شرکت های بزرگ و نام دار همچون ماینلب،گرت،نوکتا و .... است . به علت زیاد شدن مشتری های این شرکت و مشکلات مسافتی ...شرکت گلد اسمیت چندین نمایندگی فلزیاب در کرج ،مشهد،اصفهان،شیراز…افتتاح کرده است. تمام محصولات شرکت فلزیاب گلد اسمیت با یکسال گارانتی و ۵سال خدمات پس از فروش (از جمله پاسخ گویی تلفن و همکاری با مشتریان عزیز در حین کار کردن و حفاری و نگاه کردن عکس های ارسالی مشتریان وپاسخ سریع به انها)

قبل از اقدام به خرید هر نوع دستگاه گنج یاب و طلایابی پیشنهاد میکنیم از صفحه مرتبط «خرید فلزیاب»ما در سایت و نمایندگی معتبر گلد اسمیت دیدن کنید.

 

خرید دستگاه فلزیاب

بالا بودن قیمت فلزیاب دلیل بر بالا بودن کیفیت ، کارایی و عمق نفوذ آن نیست. دستگاه هایی وجود دارند که گفته شده عمق نفوذ آن تا 40 متر!!! اما حد اکثر عمق زنی آن تا 5\1 متر میباشد. خریدار هم فکر میکند هرچه پول بیشتر برای خرید دستگاه بدهد دیگه تست دستگاه لازم نیست و بدون تست و اطمینان از کارایی آن اقدام به خرید میکند و بعد از چند سال متوجه عدم کارایی و عملکرد دستگاه میشود! بعد ها ام افسوس زمان و هزینه الکی ای که کرده را می خورد!

انواع فلزیاب

در شرکت گلد اسمیت تنوع دستگاه ها بسیار بالا میباشد و مشتری میتواند دستگاهی که براش مناسب است را به راحتی پیدا کند و همراه با تست و گارانتی خریداری کند. در ادامه میخوام چند نمونه دستگاه را براتون معرفی کنم.

ردیاب GOLD LEGEND

این دستگاه ساخت کمپانی GeoGround محصول کشور آلمان میباشد.این فلزیاب دوربرد حرفه ای تازه وارد با بهترین فناوری پیشرفته برای جستجوی طلا و مواد معدنی ساخته شده است. دستگاه فلزیاب GOLD LEGEND، جدیدترین ردیاب طلای سال ۲۰۲۲ است. این دستگاه برای کاوشگران حرفه ای و نیمه حرفه ای بهترین گزینه است. از شرکت بین المللی Gold Master با همکاری شرکت آلمانی Geo Ground، روی پنج سیستم جستجو کار میکند که شما را وادار می سازد طلا، گنج را شناسایی کنید.

فلزیاب سیمپلکس

این دستگاه فلزیاب با ویژگی و قابلیت سیستم بالانس خودکار زمین است!که دارای حالت های اتوماتیک، از جمله حالت ساحل ، در یک طراحی منو با کاربرد بسیار آسان است . با دستگاه سیمپلکس قابلیت جستجوی سکه ، اشیای با ارزش یا جواهرات در زمین یا زیر آب دارید. این دستگاه به صرفه ترین گنج یاب در عین حال با کیفیت و دارای وزنی سبک است.


فلزیاب آنفیبیو

فلزیاب آنفیبیو دارای چند فرکانس است که توانایی کار در فرکانس های 5 و 14 و 20 کیلوهرتز را در فرایند جستجو دارد. این دستگاه ساخت کمپانی نوکتا که برندی معتبر در ترکیه است میباشد. این فلزیاب نقطه زن میباشد و در مکان های مختلف از ساحل و پارک و مناطق قدیمی باستانی کاربرد دارد و مورد علاقه کاوشگران سکه و فلزات گرانبها و جواهرات است.

فلزیاب مولتی کروزر

در این مقاله قراره به دستگاه مولتی کروزر بپردازیم تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار داده باشیم و بتوانید با تمامی امکانات این سیستم اشنا شوید. دستگاه مولتی کروزر در دسته بندی دستگاهای وی ال اف vlf قرار میگیرد که میتواند تا عمق حدودی 2.5 متر هدف را آشکار کند و تمامی اهداف را در صورت وجود نمایان سازد . این دستگاه شرکت nokta علاوه بر اینکه میتواند فلزات با ارزش مثل طلا و نقره و…. را نمایان سازد.


دستگاه فلزیاب تصویری

سیستم های تصویری در بازار با اسم هایی همچون اسکنر تصویری ، فلزیاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، اسکنر مگنومتر ، اسکنر جی پی آر و …به فروش می روند. البته مدل های مختلفی از این فلزیاب تصویری با کیفیت و کارایی های متفاوت و مختلفی در بازار وجود دارد.

بهترین مدل از این دستگاه تصویری که کاوشگران حرفه ای از آن برای کشف هدف خود استفاده می کنند ، اسکنر های مگنومتر هستند که از سنسور های فوق پیشرفته مگنومتر جهت تشخیص و همچنین اسکن حفره ها و فضاهای خالی ( تونل، راهرو، اتاقک، قبر، چاه، خاک دست ریز،سنگچین و …).

 

قیمت پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری

قیمت پیشرفته‌ترین دستگاه گنج یاب تصویری در بازار ایران می‌تواند بین 300 تا 500 میلیون تومان متغیر باشد. البته، قیمت نهایی  قیمت دستگاه گنج یاب حرفه ای و هر نوع از قیمت دستگاه گنج یاب نقطه زن، باتوجه به برند، مدل و ویژگی‌های خاص کاملا متفاوت میباشد.

قیمت دستگاه گنج یاب کبری امریکایی
 

نتیجه گیری

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب  شرکت گلد اسمیت است که دارای ۲۵ سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا قیمت دستگاه های گنج یاب موبایلی و تصویری دیگر  که دارای تنوع بالایی نیز میباشند توصیه میگردد حتما  به صفحه  ارتباط با ما مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید فلزیاب به سایت گلد اسمیت مراجعه کنید و یا با شماره 09121611094 تماس بگیرید و با مهندسین شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد