نکات مهم درباره خرید فلزیاب GPZ 7000

گنج‌یابی در اعماق زمین با فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰(GPZ 7000)

فلزیاب GPZ 7000 یک دستگاه گنج یابی قدرتمند، دقیق و بی‌رقیب است که در مقایسه با بسیاری از فلزیاب های موجود در بازار دارای عمق کاوش بالایی نیز می باشد.

دستگاه فلزیاب GPZ 7000 یکی از جدیدترین فن آوری ساخته شده برای کاوش گنج و طلا میباشد.از عمده قابلیت های این فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰ (GPZ 7000) میتواند به بی صدا بودن ، GPS یکپارچه و بعنوان یک پلتفرم ضدآب اشاره کرد.

دستگاه فلزیاب GPZ 7000، جدیدترین شاهکار شرکت Minelab استرالیا میباشد این دستگاه طلایاب و گنجیاب توانسته با تکنولوژی قدرتمند و حرفه ای خود گامی فراتر از نسل قبل خود یعنی GPX 5000 بردارد زیرا بعلت عمق کاوش بالا تا عمق 3 متر، گنج‌یابی را به سطحی بی‌نظیر ارتقا داده است.

دستگاه GPZ 7000 دارای قابلیت تفکیک دقیق انواع فلزات می باشد، این دستگاه به طور دقیق به حذف ذرات مزاحم میپردازد، بنابراین بدیهی است که فلزیاب GPZ 7000 به عنوان یکی از دقیق‌ترین و بهترین ردیاب‌های نقطه زنی در جهان شناخته شود.

شما کاربران گرامی با خرید فلزیاب جی پی زد GPZ 7000 میتوانید امکاناتی چون حساسیت بالا، با صفحه آسان ناوبری برای تشخیص و نقشه برداری توابع و آیکون های تنظیمات در یک نگاه از شما یک کارشناس حرفه ای داشته باشد.

بررسی ویژگی‌های کلیدی خرید فلزیاب جی پی زد 7000

  • نفوذ و عمق کاوش عالی تا عمق 3 متر
  • تشخیص بالا و دقیق انواع فلزات (باارزش و بی‌ارزش) با منظور صرفه‌جویی در زمان
  • کاربری آسان و مناسب برای کاوشگران با سطوح مختلف تجربه

لوازم و امکانات موجود در پک اورجینال فلزیاب جی پی زد 7000 (GPZ 7000)

فلزیاب جی پی زِد ۷۰۰۰ در چند سال اخیر یکی‌از بهترین فلزیاب های شرکت ماینلب استرالیا شناخته شده است و با فناوری پیشرفته ای که در ساخت آن به کار رفته این کار کاوشگران را بسیار راحت کرده است و به کمک سیستم GPS یکپارچه ای که دارد هیچ نقطه ای از دید کاوشگر پنهان نمی ماند.
لوازم و امکانات موجود در گنج یاب جی پی زد 7000:

  • هدفون بی سیم
  • کویل ۱۳و ۱۴ اینچی
  • ۴ عدد باطری قابل شارژ
  • دفترچه ضمانت ۲ ساله
  • دفترچه آموزشی
  • قابلیت تفکیک تمامی فلزات
  • قابلیت بالانس خودکار
  • وزن ۳.۳۲ کیلو گرم

[caption id="attachment_5583" align="aligncenter" width="747"]فروش فلزیاب جی پی زد 7000 مینلب شرکت گلد اسمیت 09121611094 فروش فلزیاب جی پی زد 7000 مینلب
فروش فلزیاب و طلایاب در شرکت گلد اسمیت 09121611094[/caption]

جدول مشخصات کامل فلزیاب، گنج یاب جی پی زد 7000

مشخصهمقدار
سازندهMinelab
کشور سازندهاسترالیا
حداکثر عمق کاوش3 متر
برد جستجوی دوربردندارد
سیستم‌هاالکترومغناطیسی صوتی
وزن4.2 کیلوگرم
باتریلیتیوم یون قابل شارژ
عمر باتری12 ساعت
دما کارکرد-22 تا 50 درجه سانتیگراد
صفحه نمایشLCD رنگی
هدفونبی سیم
کویل جستجوDD
طول کویل38 سانتی متر (15 اینچ)
تنظیمات زمیندستی و خودکار
حذف ذرات مزاحمبله
تشخیص نوع فلزبله
حساسیتقابل تنظیم
زبانچند زبانه
گارانتی2 سال

معایب فلزیاب GPZ 7000

اگر بخواهیم از میان مزایا و کاربردهای این فلزیاب را یک عیب برای آن در نظر بگیریم، قیمت بالای این دستگاه در مقایسه با سایر فلزیاب‌ها می باشد.

در هر صورت با اینکه قیمت خرید فلزیاب GPZ 7000 در مقایسه با سایر فلزیاب ها بالاتر است اما میتوان از آن به عنوان یک سرمایه‌گذاری ارزشمند برای کاوشگران یاد کرد، چرا که این فلزیاب حرفه ای و دقیق میتواند تجربه های جالبی از گنج یابی و همچنین گنج های ارزشمندی برایتان به ارمغان آورد.

 خرید فلزیاب از نمایندگی معتبر

عمق طلای بیشتر با فلزیاب جی پی زد 7000

فلزیاب جی پی زد GPZ 7000 با استفاده از تکنولوژی ZVT انقلاب بزرگی در صنعت طلایابی ایجاد کرده است، به طوری که ۴۰ درصد عمق بیشتری را نسبت به سری های GPX کاوش می کند بطوری که تمامی معادن قدیمی طلا دوباره قابل استفاده می شوند.

ویژگی سیستم منو ساده جی پی زد 7000

با خرید فلزیاب جی پی زد GPZ 7000 دیگر نیاز نیست که شما یک متخصص در پیدا کردن طلا باشید،صفحات منو آسان برای استفاده آسان تر در کنار بخش های شناسایی و نقشه قرار دارند تا شما به سرعت به تمامی تنظیمات دسترسی داشته باشید

حداکثر حساسیت طلایی GPZ 7000

حساسیت باور نکردی جی پی زد 7000 (GPZ 7000) با سیم پیچ SUPER-D به شما مزیت نهایی در طلایابی را می دهد، طلاهایی که دیگران از دست داده اند را شما میتوانید پیدا کنید.

سیستم صوتی بی سیم GPZ 7000

 

تعادل دقیق زمین با گنجیاب GPZ 7000

اکثرا طلا ها در زمین های دشوار به سختی یافت می شوند که بسیاری از فلزیاب ها نمی توانند با آن کنار بیایند. فلزیاب جی پی زد 7000 دقیقا متعادل و به طور خودکار و با یک نظم یک نواخت حتی با شرایط بسیار سخت زمین باز هم اقدام به طلایابی می کند.

قابلیت موقعیت یاب GPS و نقشه برداری توسط کامپیوتر

موقعیت فعلی خود را پیدا کنید و طلا های خود را به راحتی پیدا کنید. با استفاده از موقعیت یاب GPS تعبیه شده در دستگاه شما به طور موثر میتوانید زمین بیشتری را کاوش کنید و منظقه بیشتری را پوشش دهید و هیچ چیزی را از دست ندهید. نقاط داغ و مورد علاقه را با لمس کردن اطلاعات XCHANGE 2 و GOOGLE MAPS ضبط کنید.

با GPZ 7000 بدون نویز جست و جو کن!

لازم به ذکر است که مانیتورینگ بی سر و صدا باعث تشخیص بسیار صاف و آرام میباشد، بطور کلی این سیستم با ۲۵۶ کانال لغو نویز باعث شده است که نویز کمتری از اتمسفر گرفته شود به طوری که عملیات کاوش بدون هرگونه سر و صدای اضافی قابل انجام است، و تنها صدای طلا را میتوانید بشنوید.

کویل ضد آب تا ۱ متر (۳ فوت) در جی چی زد

کویل GPU 14 ضد آب و عمیق به عمق ۱ متر(۳ فوت) است. بنابراین شما به راحتی می توانید گنج های موجود رودخانه ها و ساحل ها را بدون هیچ زحمتی تشخیص دهید.

طراحی ضد آب بودن GPZ 7000 این امکان را به شما میدهد تا شما در شرایط بارانی و مرطوب هم به بدون هیچ مشکل جست و جوی دفینه بپردازید.

تست فلزیاب جی پی زد GPZ 7000

همانگونه که در بالا نیز به آن اشاره شد، فلزیاب جی پی زد GPZ 7000 به عنوان یکی از گنجیاب فلزیاب های پر قدرت و برتر موجود در بازار است، این دستگاه توانسته در تست‌های مختلف و شرایط جوی و زمین های مختلف عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان داده است.

عمق کاوش بالا و داشتن ویژگی امکان تفکیک دقیق انواع فلزات در انواع زمین‌ها موجب محبوبیت بالای این فلزیاب در بین کاوشگران گردد. این دستگاه فلزیاب قدرتمند و همه کاره امتحان خود را در یافتن گنجینه های ارزشمند پس داده است.

کاربردهای دستگاه فلزیاب جی پی زد GPZ 7000

4 مورد از کاربردهای فلزیاب استرلیایی جی پی زد 7000 به شرح زیر است:

  1. فراهم کردن بهترن شرایط گنج‌یابی و دفینه یابی
  2. کشف اشیاء فلزی باستانی در عمق بالا
  3. کاوش در زمین‌های معدنی و مکانهای پر رطوبت
  4. امکان بررسی انواع خطوط لوله و همچنین کابل‌های زیرزمینی

نکات مهم قبل از خرید گنجیاب و فلریاب

  • قبل از خرید دستگاه طلایاب، بطور کامل تحقیق کرده و از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه مشورت بگیرید.
  • بهتر است خواسته ها و نیازهای خود را  بطور مشخص از یک فلزیاب بررسی کنید.
  • تحت هیچ شرایطی از افراد متقرقه خرید نکنید و حتما از نمایندگی‌های معتبر را شناسایی کنید.
  • توجه داشته باشید که یک نمایندگی معتبر فروش دستگاه فلزیاب حتماً دارای گارانتی و شرایط یا خدمات پس از فروش میباشد.
  • حتما قبل از استفاده از دستگاه فلزیاب دفترچه راهنمای آن را مطالعه و آموزش‌های لازم را فرا گیرید.
  • قبل از اقدام به کاوش حتما از قوانین و مقررات مربوط به گنج یابی اطلاع داشته باشید.

آیا به دنبال گنجیابی در اعماق زمین هستید؟ دستگاه فلزیاب جی پی زد  7000 یار همیشگی شما در این سفر هیجان‌انگیز گنج و دفینه یابی خواهد بود!

نکات مهم درباره فلزیاب GPZ 7000

عمق کاوش هر نوع دستگاه فلزیاب بطور دقیق واقعی تحت تاثیر عوامل مختلفی میتواند قرار بگیرید، این عوامل شامل نوع زمین یا خاک مورد کاوش، اندازه هدف و جنس هدف و تنظیمات دستگاه بستگی دارد، برد جستجوی دوربرد در این دستگاه وجود ندارد، به این معنی که برای یافتن اشیاء در اعماق زیاد، باید به طور مستقیم از کویل جستجو بر روی زمین استفاده کنید.
فلزیاب GPZ 7000 که بعلت طراحی پیشرفته ای که دارد قادر است بطور همزمان از سیستم‌های الکترومغناطیسی و صوتی استفاده کند، این ویژگی به کاوش دقیق‌تر و کارآمدتر دستگاه کمک می‌کند؛ همچنین باتری لیتیوم یون بکار رفتع شده د ر این دستگاه باعث عمر طولانی آن شده است و در طیف وسیعی از دماها و شرایط آب هوایی قابلیت استفاده دارد، چراکه کویل جستجوی DD به کار رفته در این دستگاه فلزیاب شرایط کاوش در زمین های ختلف را راحتتر کرده است.

یکی دیگر از علت محبوبیت دستگاه جی پی زد 7000 این است که صفحه نمایش یا همان LCD آن اطلاعات را به طور واضح و خوانا بصورت رنگی نمایش می‌دهد.

از امتیازات دیگری که این دستگاه دارد، قابلیت حذف ونادیده گرفتن ذرات مزاحم، اشیاء فلزی مانند میخ و فویل میباشد،  و به شتا بتوانید بدون مزاحمت و اختلال به کاوش اشیاء با ارزش تمرکز نمایید و از تشخیص بالای دستگاه برای مشخص کردن نوع شی کمک بگیرید تا قبل از اقدام به حفر کردن اطلاعات کافی درباره  دفینه و زیر خاکی داشته باشید.
مزیت این دستگاه فلزیاب GPZ 7000 نسبت به خیلی از دستگاه های گنج یابی این است علاوه بر اینکه میتوانید تنظیمات مورد نیاز خود را بطور دستی انجام دهید حتی میتوانید به زبان کشور خود نیز آن را تغییر دهید زیرا امکان تغییر وتنظیم  زبان مختاف را دارد.

در مقابل اگر بخواهیم از معایب این دستگاه بگوییم این است که این دستگاه در مقایسه با برخی دستگاه های فلزیاب دارای وزن نسبتاً بالایی میباشد، به همین دلیل استفاده از آن برای مدت طولانی ممکن است برایتان کمی خسته‌کننده شود.

کمپانی تولید کننده دستگاه فلزیاب GPZ 7000 تا 2 سال گارانتی در نظر گرفته است تا مشتریان بتوانند در صورت بروز هر گونه مشکل فنی به راحتی دستگاه خود را تعمیر یا تعویض نمایند.

قیمت فلزیاب

اطلاعات بیشتر درباره: قیمت پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری

درآخر اینکه....

فلزیاب جی پی ۷۰۰۰، یک دستگاه  با کیفیت، قدرتمند و پسیار دقیق میباشد که شرایط گنج یابی را برای کاوشگران در مناطق مختلف، زمین های مختلف آسان کرده است. با این حال، قیمت بالا و وزن نسبتاً زیاد این دستگاه، ممکن است برای برخی از افراد گزینه مناسبی نباشد.

برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط فروش فلزیاب به سایت گلد اسمیت مراجعه کنید و یا با شماره 09121611094 تماس بگیرید و با مهندسین شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید.اینستاگرام گلد اسمیت  و تلگرام گلد اسمیت 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد