18+ویژگی برتر ردیاب GOLD LEGEND

راهنمای خرید ردیاب GOLD LEGEND

ردیای طلایاب گلد لجند GOLD LEGEND یک ردیاب یونی با برد بلند است که توسط شرکت فلزیاب جئو گراند آلمان تولید و به بازار عرضه شده است. به عبارتی دیگر این ردیاب طلایاب ساخت کمپانی GeoGround کشور آلمان میباشد.این دستگاه ردیاب گلدلجند در اندازه متوسط و سبک ساخته شده است و گزینه مناسب و ایده آلی برای کاوشگران علاقمند به گنج یابی است.

علت محبوبیت دستگاه گلد لجندGOLD LEGEND

در اینجا به ذکر ویژگی های دستگاه طلایاب گلد لجند میپردازیم تا متوجه شوید دلیل این محبوبیت چیست؟ اما لازم است قبل از آن به ویدیو زیر را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

https://youtube.com/shorts/XSUQdevB8TY

  • برخورداری از 11 حالت جستجو برای یافتن دفینه و گنجینه ها
  • برد بلند کاوش تا 3000 متر
  • عمق زنی بالا حداکثر تا 40 متر
  • قابلیت تنظیم دقیق دستگاه برای انواع خاک
  • ویزگی سیستم یابنده یونی در تشخیص اشیاء فلزی

مزایای خرید ردیاب گلد لجندGOLD LEGEND

ردیاب طلایاب گلد لجند که برای یافتن اشیاء مدفون باستانی مانند گنج و عتیقه میباشد،  مزیت های زیادی دارد، بطور کلی کاوش در اعماق زیاد، دقت بالا در حین کاوش، حمل و نقل آسان و تشخیص و تفکیک انواع فلزات از مزیت هایی است که این دستگاه فلزیاب را در بین کاوشگران مبتدی تا حرفه ای محبوب کرده است.

لازم بذکر است که عمق و برد واقعی ردیاب باتوجه به شرایط زمین متفاوت است، بنابراین توصیه میگردد برای استفاده آسان و راحت با هر نوع دستگاه فلزیاب حتما به مطالعه دقیق دفترچه راهنما بپردازید.

ردیاب گلد لجندGOLD LEGEND یک ابزار قدرتمند برای کاوشگرانی است که کنجکاو و علاقمند به یافتن گنج یا اشیاء قیمتی هستند، این دستگاه بعلت کاربری آسانی که دارد، کار کردن را برای کاوشگران مبتدی و آماتور راحت کرده است.

راهنمای خرید دستگاه ردیاب GOLD LEGEND

خرید فلزیاب پیشرفته دوربرد حرفه ای تازه وارد با بهترین فناوری پیشرفته برای جستجوی طلا

و مواد معدنی ساخته شده است.

دستگاه GOLD LEGEND، جدیدترین ردیاب طلای ۲۰۲۲ است، این دستگاه برای کاوشگران حرفه ای و مبتدی بهترین است که از شرکت بین المللی Gold Master با همکاری شرکت آلمانی Geo Ground، روی پنج سیستم جستجو کار میکند که شما را قادر می سازد. این ردیاب حرفه ای پر فروش طلا، گنج را  براحتی شناسایی کنید.

اگر میخواهید فلزات گرانبها ، حفره ها و غارها، تا ۴۰ متر را با دقت و سهولت تشخیص دهید، میتوانید به این ردیاب امریکایی اعتماد کنید.

ردیاب گلد لجند GOLD LEGEND یک فلزیاب کوچک و با کاربری آسان از طریق یک برنامه ساده است که ابزاری آسان برای انتخاب سیستم های جستجو ، تنظیم تنظیمات آنها و مشاهده نتایج به صورت بصری در صفحه رنگی دستگاه فراهم میکند.

این دستگاه ردیاب به دلیل سهولت استفاده و قیمت اقتصادی بی‌سابقه‌اش که بهترین فلزیاب  برای گنج یاب را تشکیل می‌دهد ، دستگاهی است که برای مبتدیان و جستجوگران حرفه‌ای توصیه می‌شود.

برای اطلاع از قیمت فلزیاب و اطلاعات بیشتر راجب انواع دستگاه گنج یابی و شرایط خرید فلزیاب به سایت و تلگرام گلد اسمیت مراجعه کنید و یا با شماره 09121611094 تماس بگیرید و با مهندسین شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید.

امکانات و ویژگی های فنی دستگاه ردیاب GOLD LEGEND

بررسی ویژگی های فنی دستگاه طلایاب گلدلجندGOLD LEGENDبه شرح زیر است:

  1. تشخیص انواع فلزات و مواد معدنی مانند نقره، مس پلاتین و آهن
  2. تشخیص طلا و اشیای مدفون ساخته شده از طلا مانند سکه های طلا و جواهرات زینتی مانند دستبند و انگشتر و گوشواره
  3. کشف آثار باستانی مانند مجسمه های برنزی – شمشیر یا خنجر فولادی – ظروف و جام های نقره یا طلا … و غیره
  4. دارای سنسور های هوشمند
  5. واحد دسته بی سیم
  6. آنتن های RF
  7. کارت گارانتی
  8. CPU (پردازنده) نوع ARM
  9. فرکانس  ۷۲ مگاهرتز
  10. قابلیت لرزش هنگام شناسایی اهداف
  11. دمای عملیاتی ۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد
  12. ابعاد بسته ۴۰۰ میلی متر X 300 میلی متر X 160 میلی متر
  13. وزن ۳۲۰۰ گرم
  14. دارای ۵ سیستم جستجو
  15. واحد دسته بی سیم
  16. آنتن های RF
  17. دفترچه راهنمای کاربران
  18. نوع حافظه SD با ظرفیت ۲ گیگابایت
  19. نوع صفحه نمایش TFT LCD HMI با سایز ۳.۵ ایننور پس زمینه LED برای دید بهتر در شب ها
  20. بلندگو خروجی صدا + هدست
  21. جک نوع ۳.۵ میلی متر
  22. اسپیکر داخلی ۳ وات
  23. نوع باتری لیتیوم یون
  24. لیزر ۶۵۰ نانومتر / ۵ مگاوات
  25. قابلیت لرزش هنگام شناسایی اهداف
  26. دمای عملیاتی ۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد
  27. ابعاد بسته ۴۰۰ میلی متر X 300 میلی متر X 160 میلی متر
  28. وزن ۳۲۰۰ گرم
  29. دارای ۵ سیستم جستجو
ویژگیشرح
سیستم های جستجو5 سیستم : برد بلند، حالت آزاد، عمق هوشمند، یونی، بیونیک
عمق کاوش40 متر
شعاع کاوش3000 متر
نوع فلزات قابل شناساییطلا، نقره، مس، آهن، ...
اشیاء قابل شناساییسکه، جواهرات، مجسمه، شمشیر، ظروف، ...
کشور سازندهآلمان
شرکت سازندهGEO GROUND
صفحه نمایش3.5 اینچ
زبان8 زبان (از جمله فارسی)
گارانتی3 سال
دمای عملیاتی0 تا 40 درجه سانتیگراد
ابعاد400x300x160 میلی متر
وزن3200 گرم

[caption id="attachment_2831" align="aligncenter" width="708"]شرکت گلد اسمیت09121611094 شرکت گلد اسمیت
09121611094[/caption]

معرفی سیستم های GOLD LEGEND

پنج سیستم جستجوی موجود در دستگاه طلایاب گلد لجند عبارتند از:

۱- سیستم جستجوی برد بلند:

با فناوری جدید و منحصر به فرد توسعه یافته است تا از تشخیص اشیاء فلزی عمیق و گنجینه های مدفون از فواصل دور با گزینه های جستجوی سفارشی مانند خاک، نوع هدف و محدوده فاصله برای نتایج صحیح  اطمینان حاصل کند.

سیستم برد بلند در اصل عملیات Gold Legend به تولید فرکانس های رادیویی و ارسال آنها از طریق دو آنتن نصب شده در جلوی واحد اصلی بستگی دارد، زمانی که فرکانس های رادیویی تولید شده توسط دستگاه به هدف احتمالی برخورد کند، دستگاه شروع به چرخش میکند.

[caption id="attachment_5723" align="aligncenter" width="687"]ردیاب GOLD LEGENDشرکت گلد اسمیت 09121611094   ردیاب GOLD LEGEND
فروش فلزیاب و طلایاب در شرکت گلد اسمیت 09121611094[/caption]

نشانه های صفحه نمایش:

  • نشانگر تعادل: این نشانگر تعادل دستگاه را نسبت به افق نشان می دهد،
  • برای گرفتن بهترین نتیجه باید این نشانگر روی علامت سبز رنگ قرار گیرد.
  • صفحه جستجو: این صفحه عملیات جستجوی فرکانس را توسط انیمیشن دایره سبز تغییر قطر نشان می دهد.
  • Selected Target: نوع هدف انتخاب شده در سیستم

۲- سیستم حالت آزاد:

تفاوت اینجا با سیستم قبلی این است که میتوان مقدار دقیقی را برای فرکانس جستجو برای مطابقت با نوع خاصی از فلز برای دقت بیشتر یا جستجو برای اهداف خاص تعیین کرد.

3-سیستم عمق هوشمند:

یک سیستم منحصر به فرد است که از طریق آن میتوان عمق اهداف مدفون شده در زیر زمین را با تقریبی دقیق محاسبه کرد.در این سیستم استفاده از روش معینی که شامل حرکت از محل هدف بالقوه و در دو جهت مختلف و انتظار تا حرکت بیش از ۷۰ درجه آنتن ها در هر بار می باشد سپس دستگاه مقدار عمق هدف بالقوه را بر اساس آن تخمین می زند.

نکته: موقعیت هدف با روش ربع تعیین می شود که شامل ترسیم مربع کوچکی است که هدف در مرکز آن قرار دارد.این کادر با جستجو در سیستم جستجوی بلندمدت از چهار جهت و هر بار تنظیم یک خط فرضی برای تشکیل این مربع به دست می آید.

[caption id="attachment_5724" align="aligncenter" width="687"]ردیاب GOLD LEGENDشرکت گلد اسمیت 09121611094   ردیاب GOLD LEGEND
فروش فلزیاب و طلایاب در شرکت گلد اسمیت 09121611094[/caption]

۴- سیستم جستجوی یونی:

براساس یک فناوری کاملاً جدید توسعه یافته است، که اولین در نوع خود در فلزیاب ها است و نشان دهنده پیشرفت بزرگی نسبت به سیستم سنتی قبلی است.

جایی که فناوری جدید امکان تشخیص دقیق‌تر میدان‌های یونی حاصل از اهداف فلزی مدفون در زیر زمین را فراهم می‌کند که دریافت و پردازش دقیق سیگنال‌ها را تضمین می‌کند، با قابلیت کنترل برخی از تنظیمات سیگنال روی صفحه برای اطمینان از نتایج دقیق، کاوش فلزات را راحت تر میکند.

جستجوی میدان‌های یونی ناشی از اهداف بالقوه از طریق سنسور هوشمند انجام می‌شود که یک کاوشگر جستجوی ویژه با فناوری جدید برای جستجوی دقیق است و در یک درگاه ویژه در سمت جلوی واحد اصلی دستگاه نصب می‌شود.

سنسور در بالا شامل LED هایی است که رنگ نور آن را با توجه به ماهیت هدف شناسایی شده تغییر میدهد.

هنگام انتخاب سیستم یونی، صفحه جستجو دو نوار پیشرفت را نشان می دهد، اولین نوار در بالا، که قدرت سیگنال دریافتی از یک هدف فلزی مانند طلا یا آهن را منعکس می کند.

نوار پیشرفت پایین قدرت سیگنال ناشی از فضای خالی زیرزمینی مانند تونل، قبر یا زیرزمین را بیان می کند.مقادیر به صورت مقادیر درصد و مربوط به فاصله از هدف، اندازه آن و محیط اطراف ارائه میشوند.

۵- سیستم جستجوی بیونیک:

به روشی مشابه مانند سیستم یونی کار میکند، اما تفاوت این است که در اینجا، سیگنالهای یونی از یک جسم فلزی خاص، به عنوان مثال از یک سکه طلا گرفته میشود، سپسجستجو به سمت گرفتن سیگنال های یونی مشابه فلز هدایت میشود.

این بدان معناست که در سیستم جستجوی یونی، جستجو تصادفی است،اما در سیستم بیونیک جستجو بر اساس یک نوع هدف خاص بر اساس سیگنال های از پیش تعریف شده هدایت می شود.

در این سیستم نوع فلزی که باید جستجو شود در محیط اطراف با هدایت سنسور هوشمند به سمت نمونه ای از فلزی که باید جستجو شود، به عنوان مثال، یک سکه نقره یا یک قطعه طلا تعیین می شود.

کاتالوگ قیمت دستگاه فلزیاب

مشخصا در بستر جستجوی گوگل وقتی عبارت کاتالوگ قیمت دستگاه فلزیاب را سرچ میکنید تعداد زیادی عکس، بنر و کاتالوگ فلزیاب را مشاهده میکنید که پس از تماس گرفتن با شماره های مندرج در زیر آنها، متوجه تفاوت قیمت ها میشوید.اگر قصد دارید دقیق ترن کاتالوگ فلزیاب را ببینید بهتر از سایتهایی که بصورت آنلاین قیمت گنج یاب و طلایاب های خود را در ساختار جدول قرار داده اند مشاهده نمایید.

در هر صورت بهترین روش برای کسب اطلاع از قیمت طلایاب ها بهتر است با مشاورین و مهندسین موجود در هر نمایندگی صحبت نمایید.

 

درباره ما: شرکت گلد اسمیت با بیش از 20 دهه سابقه، یکی از قدیمی ترین تولید کننده ها و همچنین وارد کننده های انواع طلایاب ها، ردیاب ها، فلزیاب ها، معدن یاب ها، اسکنر ها و… در تهران و ایران میباشد، که در سراسر ایران داری شعبه های مختلفی است،هدف اصلی شرکت گلد اسمیت تنوع بالا در کنار کیفیت بالای محصولات و خدمات مرتبط با گنج یاب ها و فلزیاب ها است.

تست عمق فلزیاب Gold Legend آلمانی

در اینجا چند نکته برای به حداکثر رساندن عمق کاوش ردیاب Gold Legend اشاره میشود که عبارت است از:

حتما برای کاوش از کویل جستجوی مناسب استفاده کنید، به عنوان مپال کویل های جستجو با سایز بزرگ میتوانند عمق بیشتری  را تحت کاوش خود قرار دهند.اما تنها ایرادی که کویل ها در ابعاد بزرگتر دارند این است که در نواحی و مناطق کوچک کاوش را سخت میکند.
تنظیمات مربوط به عمق کاوش را برای دقیق تر شدن تغییر دهید. زدیاب آلمانی گلد لجند Gold Legend دارای طیف وسیعی از تنظیمات است که لازم است قبل ار استفاده کار کرد ن با آن را کاملا یاد بگیرید، چرا که این تنظیما می تواند به بهینه سازی عملکرد در شرایط مختلف به شما کمک نماید.

[caption id="attachment_9105" align="aligncenter" width="750"]ردیاب GOLD LEGEND ردیاب GOLD LEGEND[/caption]

قیمت ردیاب گلد لجند Gold Legend detector price

برای استعلام دقیق و به روز طلایاب های برند گلد لجند حتما به یک نمایندگی فروش گنج یاب طلایاب مراجعه کنید، این فروشگاه های معتبر علاوه بر داشتن آدرس ثابت و مشخص حتما برای سرعت بخشیدن سفارش و خرید مشتریان خود فروشگاه های آنلاین فلزیاب را در بستر اینترنت راه اندازی کرده اند. خوشبختانه شرکت خرید و فروش طلایاب گلد اسمیت دارای طیف گسترده ای از فلزیاب ها از جمله ردیاب های گلد لجند را ارائه می دهد.

بطور کلی قیمت مدل های مختلف ردیاب گلد لجند با در نظر گرفتن عوامل مختلفی مانند اعتبار فروشنده و نمایندگی عرضه کننده فلزیاب، گارانتی، و لوازم جانبی متفاوت است.

اما برای ارائه یک محدوده قیمتی کلی و شروع قیمت ردیاب Gold Legend از مبلغ بصورت حدودی میتوان گفت 2,100,000,000 ﷼ میباشد.

با اینحال توصیه می کنیم جهت اطلاع دقیق تر از قیمت ردیاب گلد لجند وسایر ردیاب های موجود در بازار روز، با چند فروشگاه معتبر تماس گرفته و استعلام قیمت کنید.

توجه: قبل از اقدام به خرید ردیاب طلایاب بصورت غیر حضوری و آنلاین، حتما اعتبار آن شرکت و نمایندگی فروش فلزیاب را بررسی کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد